sunnuntai 30. lokakuuta 2016

I love me

Pääsen nyt avaamaan hiukan I love me messujen antia.

Tuttuja oli messuilla kuulemma ollut pilvin pimein, mutta ihmispaljouden takia en montakaan kerinnyt tutuista näkemään. Messut painottuivat terveyteen, hyvinvointii ja kauneuteen. Me olimme paikalla lauantaina, jolloin muutama muukin oli liikenteessä. 



Aloitimme kierroksen bodypaint pisteeltä ja kiersimme ensimmäisenä meikki ja hiuspuolen läpi. Yht' äkkiä huomasin istuvani kojussa missä lämpö harjalla pystyi harjaamaan hiukset. Koju oli täynnä englantia puhuvia naisia. Siinä sitten tönötin penkissä kun hiuksiani kehuttiin ja harjailtiin lämpöharjalla. Kun sitten harjailu loppui, niin enköhän saanut palkkioksi sähköiset kauniit messuhiukset. Hyvällä englannin kielellä sitten sönkätessäni sähköisyyttä, totesin parhaimmaksi etsiä seuraavan kojun joka tekee kampauksia. 


Paniikin omaisin elkein saavuinkin Q Timen osastolle. HUH HUH, mikä palvelu. Selitin tilanteen ja sain hiukseni jälleen kuriin. Kampauksesta vastasi Niina. Niina oli mahtava tyyppi. Niina lykkäsi mukaani vielä Shampoon, Hoitoaineen ja kuivashampoon. Kuulemma hiukseni kaipasivat juuri niitä tuotteita. Iso kiitos hyvästä palvelusta ja voin suositella Q timea kaikille lämpimästi.


Messuilla oli paljon muutakin kun kauneuden hoitoa. Kävin mittauttamassa sormivoimani ja tasapainon yhdellä pisteellä. Huomatakseni, että ne olivat molemmat kunnossa. 



Rakastan suklaata! Onneksi suklaahiirelle oli messuilla oma koju. En nyt tarkoita fazeria, vaikka sekin löytyi vaan pientä, pientä kojua josta nappasin mukaan muutaman suklaan. Ne olivat kun timantteja. 

Messuilla oli niin paljon kojuja ja mielenkiintoista nähtävää, että yksi päivä ei siinä väenpaljoudessa ollut riittävä. Emme kerinneet kunnolla näkemään kaikkea.Yksi miinus puoli oli myös ruokapaikkojen jonot. Onneksi minulla oli omat eväät mukana ja kioskista sai suht nopeasti mukaansa jotain pikkuevästä. Myös suureksi ihmetyksekseni huomasin jälleen yritysten puutteellisen markkinoinnin. Kuljimme Bloggeri passeilla messuilla. Monessa kojussa oli paljon työntekijöitä, mutta median edustajina paikalle saapuessamme he huomasivat passimme ja käänsivät selkänsä. Menikö pupu pöksyyn? En tiedä, mutta näin yrittäjänä olisin itse tarttunut tilaisuuteen ja markkinoinut tuotettani parhaalla mahdollisella tavalla. Näin teki esimerkiksi Q Time, mahtavalla tavalla ja myös toinenkin koju, josta tulemme toivottavasti lukemaan blogissani vielä vuoden sisällä. Eikö messut ole oman yritysen/tuotteen markkinointia varten? Noh, katsotaan Ski messuilla miten yritykset tänä vuonna siellä itseään markkinoivat. Jaossa onkin pian kaksi lippua Ski messuille helsinkiin. Liput tulevat jakoon yritykseni Facebook sivuille. 


-Niina-
@ptniinanevalainen




2 kommenttia:

  1. Huomasin saman, kummastelin vastaanottoa. Itse kuvasin videoo päivästä ja olisi ollut mukavaa saada haastatteluja mutta ei ketään kiinnostanut. Harmi, koska siinä olisi ollut tilaisuus kehua omat tuotteet maasta taivaaseen. :D

    VastaaPoista
  2. Kummastelin asiaa jo viimevuoden Ski expossa :/

    VastaaPoista

Blogitekstisuositus

Viikko lähtöön! Matka kohti Everestiä

Nyt tuntuu, että lähtö koittaa liian äkkiä. Asiakkaiden kanssa on hyvä pöhinä päällä. Ryhmävalmennuksissa on saavutettu mahtavia tuloksia ja...