maanantai 26. tammikuuta 2015

Ajatukset ovat alkaneet siirtymään taas kisakauden puolelle



Olenpahan sitten aloittanut vuoden taas oikeen rytinällä. Vaarallisilta tilanteilta väistellen olen selvinnyt tähän päivään. Nyt melkein voisi nostaa hattua minulle! Pitäisikö välillä vaihtaa kengät jokun toisen popoihin niin osaisin rauhoittua. Ei kukaan haluaisi laina mun kenkiä? Se hieno tilanne kuitenkin, että olen onnekseni saanut tutustua moneen uuteen ihmiseen jo näin alkuvuodesta.

Viime yö meni valvoessa ja järjestellessä asioita pään sisällä, voi että olen joutunut myrskyn keskelle. Myrskyn jälkeen nyt kuitenkin yleensä on tyyntä. Tähän luotetaan. Kahvikuppi saikin aamulla hymyn naamalle. Eiköhän tää aamu tästä käyntiin lähde. Viimeistään kun aloitetaan tekemään töitä. Tänään onkin vuorossa MONTA ruokavaliota. Vaaditaan keskittymistä! Nyt joku saattaa ajatella että "Mitä on tapahtunut?" Niin voimpa vastata että tätä samaa perus Niinaa (autosta loppuu bensa, juomat housuilla, käsipaino varpailla, avaimet sisällä ja minä ulkopuolella yms... Perus juttuja.) Aina vain ei voi onnistua ;) Jotkut vaan on alttiimpia kaikelle jännälle kuin toiset.


Ensimmäinen jako suoritettu uudesta ohjelmasta. Hauis-ojentaja. Treeni oli hyvin nopea ja jatkossa tulenkin miettimään treenia enemmän ja laittamaaan tähän treeni jonkun mallisen tehokeinon. Tuntui oikein hyvältä. Seuraava jako tulisi kokeilla tänään jos kiireiltäni salille kerkeän. Jalka osio treeniohjelmasta tulee olemaan kaikista vaativin, ainakin henkisesti. Tähän tarvitsee kyllä treenikaverin salille. Nouseeko käsiä? Aikataulullisesti monelle on minun treenirytmini hyvin hankala. Olen kuullut, että jotkut työskentelee normaaliin työaikaan. Tarvitsen treenikaverin joka ei välitä kitisystäni vaan saa minut oikeasti tekemään töitä. Tämä onkin se hankalin osuus! Lisää vaan painoa ja Niina töihin.

Eilen lähti postiin myös antidopingsopimus! Näin on sitten taas jotain tehty puhtaan urheilun eteen. Pitäisi edelleen se lisenssi lunastaa. Noh, onhan tässä ruhtinaalllisesti vielä tammikuuta jäljellä.

Olen ajatellut kaivaa poseerauskengät pölyttymästä kaapin perältä ja alkaa miettimään tulevaa kisakautta tarkemmin. Toistaiseksi se on ollut kaukainen haave, mutta kevät lähestyy uskomattomalla vauhdilla. Kohta huomaan taas olevani dietillä. Voi että odotan tätä aikaa innoissani! Jos se ei ole aikaisemmista teksteistäni käynyt ilmi. Vielä kuitenkin pitäisi hetki malttaa treenata kovaa. Ja treenithän on koventunut hyvää tahtia. Erilaiset ärsykkeet ovat tehnyt hyvää ja se näkyy positiivisena asiana kehityksessä. Olen päässyt treenaamaan poikien kanssa mikä taas laittaa minut ylittämään itseni. Pienellä kannustuksella olenkin jo nostanut penkistä oman painoni. Penkkihän ei kuulu ohjelmaani joten harjoitellut en ole tätä hetkeen. Olen siis hyvin tyytyväinen suoritukseeni. Rinnan treenaaminen jäi edellisessä ohjelmassa muutenkin vähäiselle. Nyt sitä onkin sitten taas enemmän. Eiköhän tuo penkkituloskin nopeasti nousisi jos sitä vain treenaisi. Jos sitä vaikka innostuu...

Että sellainen viikon aloitus minulla. Jos vaikka aamupalaksi proteiini pannari ja sitten töihin!

-Niina-
@ptniinanevalainen (instassa voi seurata arkipäivääni)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogitekstisuositus

Viikko lähtöön! Matka kohti Everestiä

Nyt tuntuu, että lähtö koittaa liian äkkiä. Asiakkaiden kanssa on hyvä pöhinä päällä. Ryhmävalmennuksissa on saavutettu mahtavia tuloksia ja...